I gotta keep trying

Idag har jag övningskört en massa och sen åkte vi till Erikslund så då följde Bea med! Jag skulle köpa ett par skor och det gjorde jag, samt lite andra småsaker som t ex hårspray. Nu ska jag plugga som en galning för jag har så sjukt mycket att göra...
Jag har iallafall planerat in lite speciella saker som jag tänkte lägga ut på bloggen de närmaste veckorna men somsagt får ni jättegärna komma med lite förslag! Jag tänkte iallafall göra ett inlägg med lite tips inför skolfotograferingen (för de som inte redan haft den) och kanske någon passande sminkning till det, sen ska jag försöka göra lite halloween sminkningar också!
skorna jag köpte idag!

Kommentera här
Postat av: Anna

Varse :D

2010-09-27 @ 00:07:51
URL: http://pandaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0