I fell down just to find another hole

Nu ska jag bara skriva klart min engelska uppsats sen har jag inget speciellt att plugga med på ett tag vilket känns väldigt skönt! Igår kväll sålde jag somsagt fika på föräldramötet med klassen och det gick faktiskt riktigt bra! När det var slut var man dock helt slut och det första jag fick göra när jag kom hem var att plugga... Jag vet inte riktigt vad som hände men jag började må illa, frossa, världens yrsel och så högg det till lite överallt, jag mådde verkligen jättedåligt, vilket jag ioförsig för fortfarande.
När jag vaknade upp imorse trodde jag att det hade slutat men såfort jag kom till skolan mådde jag lika dåligt igen och det har jag gjort nu hela dagen. Det är lite läskigt när jag inte vet vad det är, men jag kan tänka mig att det är en blanding av stress samt att jag kanske inte är helt frisk.
Men nu måste jag försöka skriva klart uppsatsen trots att jag helst av allt bara vill lägga mig ner och sova, men innan jag är klar ska jag inte göra något annat för den ska skickas in idag. Ha det bra så länge!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0