The book of love

Idag hade jag ett prov i naturkunskap så det är därför jag har varit lite off de senaste dagarna men nu har jag det "lugnt" igen så snart fylls det på med lite nya inlägg! Jag tänkte göra någon sminkning till halloween samt lite annat men får se vilken dag det blir. Kom med massa tips!
  • Hur man lockar håret med plattång
  • Hur jag gör en ruffsig knut/boll på två olika sätt
  • Vampyrsminkning eller någon annan till Halloween (förslag?)
Detta är vad jag har planerat nu, men om ni har något mer ni vill se får ni jättegärna säga till!


saknar sommaren...

Kommentera här
Postat av: Emelie

Kan du inte visa hur man gör nån slags indiansminkning? :) Typ med strecken på kinderna osv osv, en klassisk indiantjej från gamla barnböcker och sånt typ :P Om det går!

2010-10-14 @ 18:15:27
URL: http://andclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0