Winged eyeliner

(bilderna är tagna nyss så jag har haft sminket hela dagen, därför ser det tyvärr lite sämre ut än det gjorde tidigare, men man ser iallafall!)
Det blev många bilder idag men jag orkade inte riktigt välja ut några. Jag körde på en ganska neutral sminkning men med rätt mycket eyeliner och sen tänkte jag ha lite mer färgglada läppar men det hann jag inte imorse, så det fick bli så här!
Idag har jag iallafall varit i skolan, som vanligt, och sen gick jag upp ett litet tag på stan med Bea och Rebecca. Ikväll har jag en del att plugga med så jag tänkte försöka ta u tu med det snart men ville se till att få detta publicerat först!

Kommentera här
Postat av: Anna

Den gillade jag om man bara ska ha något enkelt!! snyygt ^^

2010-09-23 @ 02:50:15
URL: http://pandaax.blogg.se/
Postat av: Leia♥

gud vad fint!

2010-09-23 @ 11:53:50
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0