Purple Forest

Detta är vad en tråkig kväll kan resultera i. Det absolut roligaste i sminkväg är självklart att få använda sin kreativitet och att få mixtra med färger, dock vill man kanske inte gå runt med sådant smink i skolan så därför gör jag det sällan. Men såna här kvällar när jag helt enkelt inte har något bättre för mig brukar det kunna sluta i att jag sminkar mig (endast ena ögat.. vilket kan se lite roligt ut), det åker dock av 10 minuter senare men det är en annan sak.
med blixt


Det är så otroligt tråkigt (och frustrerande) när färgerna försvinner på kort, i verkligheten är det mer extremt men det syns ju inte här..
utan blixt


Hoppas att ni gillar det och glöm inte att säga till om det är något speciellt ni vill se! Hår, smink, något annat? Kom med förslag!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Du e så himla duktig! :) <3

2010-10-08 @ 18:21:43
URL: http://andclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0