Per Sempre

Jag har inte riktigt tid att blogga men jag tänkte att jag kunde dela med mig av vad Bea och jag gjorde på hålan idag, i princip allt förutom att plugga (som vi skulle)... Har man tråkigt så har man
Min lilla Bea som åker till Egypten imorgon, vet inte riktigt hur jag ska överleva.. kommer sakna henne alldeles för mycket. Den enda lösningen är nog att jag följer med, hon får helt enkelt offra sina kläder! ;)
Nu sitter jag iallafall här med te, spotify (italiensk musik btw!), tända ljus och..... plugg... Italienska prov som gäller imorgon då, wish me luck!
Lite random inlägg men kanske roligare än ingenting!

Kommentera här
Postat av: Bea

Mer sånna här inlägg! ;) Puss på dig

2010-10-19 @ 23:33:17
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0