You make it real

Dålig uppdatering... I know! Inspirationen var i botten och jag har haft mycket att göra men nu är jag tillbaka med massor av inspiration så nu ska jag bara få upp allt som jag vill!

Igår började jag känna mig väldigt hängig och på kvällen blev det bara värre likaså när jag vaknade imorse, öronen och halsen värker så därför stannade jag hemma idag, och förhoppningsvis räcker det med att vara hemma idag. Jag somnade iallafall om nästan på en gång och har sovit fram till nu ungefär, har slängt i mig lite mat och nu ligger jag nedbäddad i sängen igen. Det positiva är iallafall att jag redan känner mig lite bättre men det kanske har med alvedonen jag tog tidigare att göra..
en söt liten ekorre som knackade på mitt fönster häromdagen (tagen med mobilen därav kvalitén)


Dagens planer är iallafall att vila massor och att blogga! Jag skulle väldigt gärna vilja spela in någon tutorial så jag får se om jag gör det sen, om jag orkar.

Hoppas ni har turen att må lite bättre än vad jag gör idag!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Krya på dig gumman! <3

2010-10-05 @ 15:57:54
URL: http://andclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0