Primer?

Jag har bestämt mig för att köpa en primer men jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken, det lutar åt Lumenes beauty base, matifying pimer eller Smashbox photo finish.
Självklart vill jag helst av allt ha Smashbox då den ska vara väldigt bra, men 400 kr känns lite väl mycket för en primer. Istället hittade jag en travel size som bara kostade 175 kronor, den är dock vääldigt liten.. Så nu ska jag alltså bestämma mig för om jag vill köpa Lumenes för 120 (25ml) eller Smashbox för 175 (15 ml)
Någon som har några synpunkter på dessa primers?

Kommentera här
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D



(Förlåt för jättesent svar, men har inte riktigt haft tid med bloggen)

2010-10-02 @ 21:58:15
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0