My world fills with love when you smile

min systers fina halsband som jag får låna! Älskar det!
Direkt när jag vaknade imorse satte jag mig och pluggade lite med religionen och efter det städade jag rummet, jag blev dock otroligt fövånad när Patricia helt plötsligt stod i dörröppningen, en väldigt rolig överraskning. Älskar sånt, att bli överraskad av mina fina vänner! Hon var här ett tag, vi kollade på lite gamla bilder och sen låg hon i sängen och kollade på när jag lockade mitt hår, haha! Nu har hon iallafall åkt (för ett bra tag sen) och jag sitter här och ska försöka mig på religionsböckerna igen. Ikväll bär det av hem till Bea för att träffa älsklingstjejerna, nu är alla hemma för en gångs skull och det ska verkligen bli jättemysigt! Hoppas ni får en fin dag!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Svar: tack gullet! :D

2010-11-02 @ 15:37:44
URL: http://andclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0