Coastal Scents 88 shimmer palette

Detta kan ha varit mitt bästa köp någonsin i sminkväg, jag använder den i princip varje dag och den har allt! Självklart får man komplettera med lite andra färger och särskilt matta skuggor men man klarar sig väldigt långt på denna palett.
Jag köpte denna på coastal scents hemsida för mer än ett år sen för ungefär 200 kronor men sedan tillkom även tull och frakt så den blev betydligt dyrare än vad man kan hitta den för nu. Det är bara gå in på google och söka på 88 palette eller liknande så kommer det upp ett flertal sidor där den kan beställas och jag tror att den går på 200 kronor även där men då slipper man iallafall tullen! Man får alltså 88 skuggor (de är små, men räcker otroligt länge) för priset av vad 1-2 enskilda skuggor skulle kunna kosta. 
Pigmentet är jättebra och skuggorna går bra att användas med såväl torr som fuktig borste.Som ni ser så är det kanske 3, 4 skuggor som börjar ta slut och det är väl de som jag använder varje dag, tänk nu på att jag haft denna i över ett år och vissa skuggor syns det knappt att jag använt.
Så om ni vill ha en palett med i princip varenda färg ni någonsin kommer behöva utan att behöva spendera hur mycket pengar som helst tycker jag helt klart att ni ska köpa denna! Love it!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0